Booty Tone Workout

Tudtad, hogy a fenék is egy izom, ami célzott gyakorlatokkal gyönyörűen formálható, feszesíthető, és kerekíthető?

Jennifer Lopez, Beyonce, Sofia Vergara egytől egyig a formás domborulataikról is híresek!

És valljuk be őszintén, ki ne szeretne ugyanilyen feszes, tónusos popsit és combokat?

 

A Booty Tone Workout alakformáló edzés kifejezetten a nőies idomok kiemelésére és feszesítésére lett összeállítva. Az edzést felfűtött teremben végezzük, csak hogy érezd a trópusi meleget, ráadásul így még több kalóriát égethetsz el, valamint méregtelenítésre kis kiváló.

Az edzés alatt a hangsúlyt a popsi és combok formálására helyezzük, de a táncos mozdulatok révén a többi testrészünk sincs elhanyagolva.

 

Hogyan épül fel az óra?

Az órát táncos bemelegítéssel kezdjük, így a derék, a csípő és a kar izomzata sincs elhanyagolva.

  • majd gyakorlatok következnek a kerekebb popsiért
  • ezután felpörgetjük az anyagcseréd táncos mozdulatokkal
  • a kar, csípő és hasizom gyakorlatok következnek
  • végül lazítás és nyújtás

 

Mit vegyél fel?

Kényelmes viselet (úgy, mintha aerobik órára jönnél)

 

Mit hozz magaddal?

Egy üveg vizet
Törülközőt

 

Az óra nyílt csoportos órajeggyel és bérlettel is látogatható.

Tekintsd meg órarendünket ITT!