Köredzés / Cross-training a nyugatinál

 

Általános tévhit, hogy a fogyáshoz vezető legeredményesebb út a kardión át vezet.

A teljes igazság azonban a kardió és izomfejlesztő gyakorlatok megfelelő kombinációjában van.

 

A köredzés és a Cross-training is könnyedén követhető, dinamikus gyakorlatok sorozata rövid szünetekkel, vagy a nélkül. A gyakorlatok változatossága, intenzitása és nehézségi szintje az edzés céljától függően alakítható. Egy „kör” gyakorlat során az összes előírt gyakorlatot elvégezzük, majd nagyon rövid szünet után, vagy a nélkül újrakezdjük.

Erő és állóképesség javító, testzsír csökkentő és izomépítő program, ami a szív- és a tüdő állóképességét is javítja.

Az edzések célja alkalmanként a különböző izomcsoportok változatos terhelése, ami koránt sem monoton az eszközök és módszerek megfelelő kiválasztása és váltogatása miatt. Az adott edzés nehézségi foka is változó az edzettségi szintünktől és az edzés céljától függően.

 

A Cross-Training is a kézi súlyzók, a gumikötél és az ugrálókötél mellett főként saját testsúllyal végzett gyakorlatokból épül fel.  Az edzések dinamizmusa és felépítése nagyon hasonló a köredzéshez. A pulzusszámot végig magasan tarjuk, a rövid szünetek ennek megfelelően vannak beállítva, illetve az egymást követő gyakorlatok is, melyek rendkívül változatosak, a guggolástól, fekvőtámaszoktól kezdve a különböző kitörésekre és ugrásokra (gumikötéllel stb) épített sorozatokig.

 

Hogyan készülj fel?

  • Légy hidratált: igyál sok vizet a nap folyamán
  • Ne egyél 2-4 órával az óra előtt semmi nehezet
  • Légy kipihent


Mit vegyél fel?

  • Kényelmes viselet (úgy, mintha sima aerobik órára jönnél)
  • sportcipő

Az órák időpontjai: szerdánként 18:00 - 19:00 / 19:15 - 20:15

Az óra nyílt csoportos órajeggyel és bérlettel is látogatható.


Bejelentkezés szükséges! 06-30-340-2055

Tekintsd meg órarendünket ITT!

info@dollhouseboudoir.hu